Avatar billede lovebuine Mester
04. september 2020 - 17:33 Der er 9 kommentarer

gps tracker

skal bruge en gps tracker med real time tracker til min knallert og bil, der findes så mange på markedet en del kina crap og aner ikke hvad er godt eller dårligt. skal ikke være en tracker med noget md abon, skal være sådan man kan sætte sit eget simkort i og styre det via sin app på tlf eller pc.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2020 - 18:44 #1
jeg har en app på telefonen, og den tegner den kørte rute op med tider undervejs - så jeg bla kan teste, om det kan gøres hurtigere (beregnet til baneræs).
Gratis...
Avatar billede lovebuine Mester
04. september 2020 - 19:12 #2
hvordan skal den forstås? hvis min bil bliver stjålet, så kan jeg følge den real time på kortet?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2020 - 19:36 #3
ok - min kræver, at jeg er med i bil - men det virker.
Du vil have en dims, som virker ved fx tyveri. Se fx https://gsmteknik.dk/shop/22-gps-sporing/1634-gps-flaadestyring-kabel/
Montér den fx bag kofanger foran tilsluttet kørelys - så virker den når bil startes. Der findes andre, der kan køre på batteri som backup - men det er jo i begrænset tid, så de dør inden bilen er landet i Bulgarien.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. september 2020 - 15:01 #4
Det kunne måske være en dims som denne her:

https://www.swisstrackgps.com/gps-tracker-app/
Avatar billede claes57 Ekspert
07. september 2020 - 15:39 #5
vedr sim-kort - tjek med din tlf-udbyder. Telmore har fx mulighed for ekstra data-kort (bruger data sammen med dit tlf-abonnement) for kun 29kr/md - men du skal nok have et data-abonnement, der dækker hele europa, og det vil være smart at kunne slå tracking fra hjemme, så du først aktiverer den når bil stjæles eller mens udlånt.
Avatar billede lovebuine Mester
07. september 2020 - 19:41 #6
den Swisstrack, ser dælmene god ud og kan faktisk utroligt meget, ligner bestemt ikke noget kina gøjl og kan installeres nærmest alle steder. den skal jeg have studeret lidt mere og samtidig finde ud af om jeg kan få et ekstra data simkort hos min udbyder.
Avatar billede lovebuine Mester
07. september 2020 - 20:21 #7
efter lidt søgning og et forum, var der flere advarsler fra folk at holde sig væk og de ikke modtager deres pakker og man ikke får tracking nummer osv og en havde poste billeder af den indeni, hvor det stod på kinesisk og de får ekstremt lave karaktere

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fw.gps.anytracking
https://www.trustpilot.com/review/www.swisstrack.org?languages=all

for 1000kr skal den jo være made in europe.
Avatar billede madklub Guru
08. september 2020 - 08:41 #8
@claes57 Hvad hedder den app du nævner i #1 ?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2020 - 10:25 #9
Android: Digital Dashboard GPS Pro - du kan (udover meget andet) se hvor du er på kort, og hvis du vælger Track, så optegnes den kørte tur til du slår den fra igen.
https://play.google.com/store/apps/details?id=luo.digitaldashboardgps_pro&hl=da