Avatar billede Slettet bruger
07. september 2020 - 20:52 Der er 3 kommentarer

VBA worksheet change

Hej

Jeg har et Excel workbook med 2 worksheets der indholder de samme data men jeg ville gerne ha vis jeg ændre i sheet 1 at den også ændre i sheet 2 kan men det?.

Sheet1 begynder i felt B11 og sheet2 begynder i felt B9

Mvh cbu
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2020 - 20:57 #1
Glemte lige at begge sheet har data til felt G720
Avatar billede Jan K Ekspert
07. september 2020 - 21:59 #2
Der er ingen grund til at bruge VBA, hvis cellerne står ens i de to ark. Så kan du bare gruppere dem inden du taster.
Avatar billede store-morten Ekspert
08. september 2020 - 17:25 #3
For at bruge Jan´s forslag, om at gruppere arkene, tro jeg, du skal tilføje 2 linjer øverst på ark2.

Så det der står på Sheet1 i felt B11 er det samme som står på sheet2  i felt B11.

Du gruppere ved at holdet Ctrl nede mens du markere arkene.