Avatar billede jajoh Seniormester
13. september 2020 - 14:07 Der er 3 kommentarer

Pauseskærm på Windows

Kan man opsætte Windows sådan, så når der eks. kommer mail eller der sker noget på computeren, så viser den skærmen.
Det vil sige stopper pauseskærmen og viser skrivebordet ?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. september 2020 - 19:58 #1
Hvis win er på pauseskærm, så er DU jo ikke nødvendigvis seeren. Så du vil have, at dine mails skal vises til alle forbipasserende folk?
Avatar billede jajoh Seniormester
13. september 2020 - 21:14 #2
Nu var mailen også kun et eksempel
Det er fordi, der køre noget på min maskine som skal komme frem.
Men syntes billedet brænder sig fast i skærmen, hvis man ikke har pauseskærm.
Samt lyser den jo også rimlig meget op om natten.
Ja skal skal stå tændt 24 timer 365 dage
Avatar billede claes57 Ekspert
14. september 2020 - 12:34 #3
strømstyring / sluk skærm efter 5 minutter - det starter kun skærm ved tastatur/mus aktivitet
bios / wake on lan - det kræver jo, at pc er slukket/dvale
så har ikke nogen idé til løsning...