Avatar billede Butterfly Ekspert
17. september 2020 - 14:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

LOPSLAG til venstre formel

Hej
Jeg har et varenr 4 cifre og en varetekst i kolonne B, i kolonne A skiller jeg varenr fra med en venstre formel, det virker fint. Men når jeg vil bruge kolonne A til at lave et LOPSLAG på får jeg ingen data. Men hvis jeg skriver varenr i kolonne A, så dur LOPSLAG. Hvad kan jeg gøre for at få LOPSLAG til at virke sammen med min venstre formel?
Kolonne A = standard og det er kolonne hvor LOPSLAG kikker også.
Avatar billede jens48 Ekspert
17. september 2020 - 14:46 #1
Når du bruger VENSTRE kommer resultatet ud som en tekst. Prøv at bruge

=VÆRDI(VENSTRE(B2;4))

Så skulle VOPSLAG virke OK
Avatar billede Butterfly Ekspert
17. september 2020 - 14:49 #2
Fantastisk det virker perfekt, mange tak