Avatar billede Berit Monrad Praktikant
24. september 2020 - 15:56 Der er 5 kommentarer

Fik helt ny HP Chromebook med posten i går, men kan ikkevfå den at acceptere mit gyldige Google kodeord. Har prøvet Alt i går i 10 timer. Den er fra Bilka Hillerød , som INTET kan! HJÆLP MIG JEG HAR MEGET BRUG FOR DEN !

Det var jeg gloet. Jeg har fået fortalt at den kode HP spørger efter er den KODE som jeg har til Google, men da DET ikke virkede ændrede jeg til et NYt Google kodeord, men det gik heller ikke! Har prøvet med både admin og administrator Det hjælper heller ikke !!!
Jeg har slet ikke kunnet lave noget som helst fordi jeg kan kan starte den på grund af fejlmelding om kodeord
Avatar billede kurt54 Ekspert
24. september 2020 - 16:19 #1
Hvis den har 'overlejret' numerisk tastaur og numerisk tastaur er slået til bliver nogle af bogstaverne til tal - tjek også for capslock.  Ved ikke om der er mulighed for at bruge skærmtastaur..  prøv eventuelt med et password kun med bogstaver fra venstre side af tastauret.
Avatar billede INK Ekspert
24. september 2020 - 17:16 #2
Kunne det tænkes, at den har været anvendt tidligere af forrige køber?
I så fald kan den være tilknyttet en anden gmail-adresse. Du kan forsøge at nulstille til fabriksindstillinger, og så starte forfra.
Linket her anviser hvordan man nulstiller.
https://support.google.com/chromebook/answer/183084?hl=da&ref_topic=3417251
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. september 2020 - 20:32 #3
#2 ink, du nævner forrige køber. Er dette virkelig tilfældet er maskinen jo i realiteten ikke ny. Så er det jo nærmere en sag for Forbrugerklagenævnet.
Avatar billede INK Ekspert
24. september 2020 - 21:21 #4
#3 Visse firmaer sælger produkter, der har været solgt én gang og returneret. Eksempelvis Elgiganten Outlet. Prisen afspejler dette, så hvis man har købt et sådant produkt, så kan man risikere ovennævnte problem.
Vi ved jo ikke om Berit Monrad har købt et spritnyt produkt til fuld pris eller et returneret produkt til reduceret pris, men det ved hun selvfølgelig selv. Ved at nulstille produktet får hun jo klarhed for om produktet er decideret fejlbehæftet eller blot ikke er nulstillet af leverandøren.
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. september 2020 - 21:53 #5
#4 Det har du ret i, men man har jo hørt om ufine forretningsmetoder på dette område før, så mistanken ligger ikke så fjernt.