Avatar billede Nadi Mester
02. oktober 2020 - 12:12 Der er 1 løsning

Tabel spørgsmål

Jeg har en kæmpe tabel med en masse nyttig information, lad os kalde den oversigtstabellen. Jeg kunne godt tænke mig i en ny fane, at have samme tabel bare filtreret efter de oplysninger jeg vil bruge. Jeg vil ikke oprette en pivottabel ud fra oversigtstabellen, men i stedet have samme format som oversigtstabellen bare i en ny fane.
Det nytter ikke, bare at kopierer oversigtstabellen og filtrer udfra mine kriterier, da den nye tabel også skal kunne opdateres automatisk ved at ny information bliver lagt ind i den oprindelige oversigtstabel.
Nogen med en god løsning? :)
Avatar billede Nadi Mester
07. oktober 2020 - 11:21 #1
.