Avatar billede huddie Professor
05. oktober 2020 - 11:11 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Stiproblemer i WordPress

Hej Eksperter,

Når jeg forsøger at åbne en af mine hjemmesider får jeg denne besked:

”Denne side virker ikke
gadgets4life.dk omdirigerede dig for mange gange.
Prøv at rydde dine cookies.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

[GENINDLÆS]”

Siden jeg prøver at åbne hedder noget så simpelt som:
https://gadgets4life.dk/produkt-kategori/pop-vinyl/

Samt at den undermenu virker fint og sider med lignende længde web-adresse ser ud til at virke fint:
https://gadgets4life.dk/produkt-kategori/vinyl/alt2/

Siderne er lavet i WordPress 5.4.2

Så hvad har jeg lavet forkert og hvordan retter jeg fejlen bedst muligt?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Jesper K.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. oktober 2020 - 12:58 #1
Jeg tror du skal have lavet et gennemgribende review af sitet. Jeg prøvede lige at skifte fra det link ovenfor, der fungerer til fanebladet [Gadget] - og mistede tålmodigheden efter +1 minut med blank skærm.
Efter et par minutter er der nu tiles med intet indhold endnu!

"Noget" grundlæggende kører af sporet, og spørgsmålet er måske i første omgang, om det er CMS'et, tilpasningen af det eller indholdet, der spænder ben?
Avatar billede huddie Professor
05. oktober 2020 - 13:00 #2
Hvad er CMS'et?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. oktober 2020 - 13:51 #3
Et CMS er simpelthen det Content Management System, der er rygraden i websiden.
Man kan så vælge enten af lægge en skabelon ovenpå, med det rigtige udtryk og de rigtige funktioner i, eller man kan få skræddersyet de tilretninger, der vil være nødvendige for forretningen.
Avatar billede huddie Professor
05. oktober 2020 - 18:38 #4
Hvis det skulle være indholdet, er der så nogen måde hvorpå jeg kan se hvilket billede eller del som skaber problemet?
Når jeg kigger i oprettelsen af undersektionerne, så kan jeg ikke der se nogen forskel fra denne og de andre undersider jeg har lavet.

Lad os sige det er et eller nogen af billederne der er fejl på som tager fejlen med sig, hvordan finder jeg eventuelt uf af hvilket billede der er tale om og kan det fikses hvis jeg bytter det fejlbehæftede billede ud?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. oktober 2020 - 09:45 #5
Plejer at starte med et kig i Google PageSpeed Insights:

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?hl=da
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
09. oktober 2020 - 03:18 #6
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
09. oktober 2020 - 03:24 #7
Bedrøvende, hvordan bærer man sig ad med at lave en side med loadspeed 0/100
Ifølge Developer tools + pagespeed.