Avatar billede emp@engly.dk Praktikant
10. oktober 2020 - 21:28 Der er 2 kommentarer

Lukning af computerlåg uden at slukke computeren ACER ASPIRE 3

Når jeg kobler min eksterne skærm til computeren, kan jeg ikke lukke computerlåget uden at slukke computeren, og dermed forsvinder også billet på den eksterne skærm. Hvordan kan man holde computeren tændt med lukket låg?
Erik
Avatar billede claes57 Ekspert
10. oktober 2020 - 21:35 #1
indstillinger. System, Strømstyring og slumretilstand, Flere indstillinger for strømstyring, Vælg hvad der skal ske når du lukker låget.
Når jeg lukker låget - skal sættes til - Gør intet
Avatar billede poko1 Ekspert
10. oktober 2020 - 21:38 #2
Kontrolpanel strømstyring vælg hvad der skal ske når du lukker låget.
https://ibb.co/b1YByr4