Avatar billede 450025 Ekspert
18. oktober 2020 - 12:32 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan få større Bokmarklinje.

Hvordan få større okmarklinje.
Jeg har sett etter det på Nettet det går ann  men lykkes ikke    med dette og hvordan?

Er for slite og trett.
Oppgavelinjen holder fint som den er. Takk for hjelpen.
Kan grunn for mislykkes være det er søndag i dag? Men God helg da.
Avatar billede 450025 Ekspert
19. oktober 2020 - 03:17 #1
Beklager jeg spør igjen er der ingen som vet hvordan jeg kan få Bokmerkelinjen større jeg sitter med forstørrelses glass her det er så tungvit
Takk om noen svare        (men det går kanskje ikke ann)
Bruker Google og Win10 Tak.
19. oktober 2020 - 09:44 #2
Kan du bruge:
Windows --> Indstillinger --> øget tilgængelighed
Vælg skærm --> Gør alt større --> Vælg f.eks. 125%

Med venlig hilsen

Birthe Lauridsen
Avatar billede 450025 Ekspert
19. oktober 2020 - 11:32 #3
Birthe. Takk for hjelp - jeg er langt nede nå nesten oppgitt – grunn MS slukket mitt Win10 - forlangte fornying jeg sa nei - jeg har ekte vare å heldigvis nøkkel – men satte bort til Verksted hentet den da fikk jeg sjokk alt var endre.
Språk – ødelagt Word - slette programer - lagt inn nye jeg aldri har hatt - vil ikke ha dem – endre Farger – gjort masse rare ting
Nå har jeg orden på min computer – har alt av oppbakk - betalte nøkler så jeg har ikke mistet noe men det har skapt en masse jobb for meg -  det du skriv er lidt morsomt for du har helt rett.
Jeg har jobbet jeg har slitt - har sluttet og tenke også.  MS maser med sitt EDGE jeg hater vil ikke ha den jeg kommer ikke i Nettbanken.  Uten Firefox dernest er Google min standart Nettleser det du skriv vet vel jeg men Tro meg jeg har kjørt i grøften å har slutet nesten og tenke.¨
(Hvorfor jeg er nesten Blind ingen vet hva dette betyr – hele din livastil faller i gruss  da  Rett og slett.
(Der er Rullehjul på min computer det har vert min redning – den er Rødglødende etter bruk nå)
du fikk meg ned på Gulvplan  -  Stor Takk til deg for dette. Mange syntes vel at en Ekspert spør om noe så enkelt og tåpelig  men dit kan man komme..
Min fremtid er så - etter flere besøk hos Øye spesjalist er svaret 1 øye vil du aldri kunne bruke mer det er ferdig – Nov er tiden vi skal prøve om andre øye kan reddes men vi lover ingen ting mulig der et håp er svret - Derrfor mitt spørsmål men Takk til deg for hjelp.
Jeg markere oppgaven nå dom løst Arne Thailand.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2020 - 15:57 #4
Arne du kan hvis du vil have teksten lidt mindre i selve program vinduet på Chrome og Firefox  trykke på ctrl og scrolle med musen få lidt mere tekst i selve programvinduet. Også selvom du har scaleret Windows generelt til 125%.
Avatar billede 450025 Ekspert
20. oktober 2020 - 11:53 #5
Ja men 125 ga meg løsningen jeg var helt fortvilt her og det Takker jeg Birthe for etter på lo jeg det burte jeg da kunne?    Men mine tanker hadde helt  Takk MS.

Meget skylles tråden hvor vår MS stengte meg ute ink misfosteret Nye EDGE jeg var på vei til og gi opp nå -    Word er blitt Norsk -    Google er tilbake standart  -  EDGE er planta i en Blomstervase med Hønse Gjøssel ubrukelig alt for mange feil enda det holder kun hvls man ikke har peiling på data  -  SORRY.

Verkstedt som skapåte problemer for meg har flytta 1 gang grunn corwit  dårlig omsetning -    gikk ikke og før hadde dem gjort  jobber som knapt  passer en under opplæring - språket ok men ingen undskyldning det  dem ville bare ha penga dem - merkelig jeg har ikke brukt dem  -  jeg bruker computeword men med mitt handikap nå da klare jeg det ikke    beklager det

Men nå jeg bare måtte stramme meg opp igjen er neteni mål nå .  Verkstedet  Dem har hatt mange klager -  nå flyttet dem 700 km her i fra og kommer aldri tilbake mer en stor lettelse dette.

Jeg har en liten ting men oppretter et spørsmål på det senere  en gave og plage fra MS igjen  Skype Buiseness  dette er noe skitt MS har funnet på og er en en forbanna plage men tar det siden.
Takk for tålmodigheten -  ngen treng og lese det jeg  skriv. det er deres eget valg - men for dem som gjør det så er det oftest en redning for meg er jeg i toppform løser jeg det selv. Men Takk.Ha det godt alle sammen. Arne.