Avatar billede liongate Praktikant
18. oktober 2020 - 14:40 Der er 1 kommentar

Køb af Navision C5, kan du hjælpe mig? :-)

Kan du hjælpe mig? :-)

Hvor kan jeg købe (det gamle) Navsion C5 software?

Gerne brugt.

Med håbet om en dejlig dag  :-)
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
18. oktober 2020 - 15:03 #1
Davs,

Det 'gamle C5' også nu kaldet klassisk C5, kan ikke længere købes. Den sluttede ved ver. version 2012for da nogle år siden.

Man kan ikke direkte handle med 'brugte' c5 licenser. Dette tillader Microsoft's licensregler ikke. Hvis du skal have fat i en sådan licens, kræves det at du overtager hele den virksomhed, som licensen tilhører/er købt til.  Dette er normalt ikke praktisk muligt.

Erik Damgaard som i sin udviklede C5 har lavet et nyt program, kaldet Uniconta. dette ligner i sin funktionalitet den gamle C5, men kan selvfølgelig meget mere, da det er et rent Windows orienteret program. (Den gamle C5 blev i sin udviklet under MS-DOS).

Uniconta, som Erik Damgaard laver er virkelig en værdig afløser for den gamle C5 og udkonkurrere alle andre økonomiprogrammer med hestelængder.

Jeg har solgt og serviceret C5 i næsten 30 år og gør det stadig, men den nye Uniconta, den er værd at kigge på.

Du kan hente en gratis demoversion her:

https://www.uniconta.com/da/registering-for-partner/?c=dk&pid=26

Hvis du bruger ovenstående link, kan jeg smide nogle demodata på den, taget fra demoregnskabet i den gamle C5.

Ellers er du velkommen til at skrive for info:  info@addcon.dk eller
ringe 64 41 60 97 for en snak om Uniconta.

MVH
Peter Agger