Avatar billede ibnielsen Seniormester
19. oktober 2020 - 10:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gboard floating

Nogle gange har jeg gboard floating, det lille tastatur, der kan flyttes rundt, men ikke altid.
Hvordan sætter jeg den på?
Avatar billede Slater Ekspert
19. oktober 2020 - 12:13 #1
Tryk på de tre prikker og vælg floating.
Avatar billede ibnielsen Seniormester
19. oktober 2020 - 14:48 #2
Jeg har ikke 3prikker
Avatar billede Slater Ekspert
19. oktober 2020 - 17:11 #3
Et standard Gboard skulle gerne se nogenlunde sådan her ud, bortset fra farvetemaet:
https://ibb.co/QQMZQBv

De viste tre prikker åbner menuen med indstillinger og floating. Denne bar kan lukkes med den hvide pil i venstre side. Hvis den er der, men de andre knapper ikke er, så bare tryk på den. Ellers, hvis dit ser helt anderledes ud, kan du så beskrive - eller bedre vise - det?
Avatar billede nopsen Ekspert
19. oktober 2020 - 17:25 #4
hvad med at vende tilbage til dine åbne spørgsmål, i flere af dem har du ikke reageret på hjælpen.

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/49900?last=1023543
Avatar billede ibnielsen Seniormester
19. oktober 2020 - 18:46 #5
Det viste Thisted ligner mig, men den linie med de 3 punktummet mangler tit, og også nu
Avatar billede ibnielsen Seniormester
19. oktober 2020 - 19:04 #6
Vedr åbne spørgsmål, jeg troede de blev lukket når man markerede en løsning?
Avatar billede nopsen Ekspert
19. oktober 2020 - 19:10 #7
#6
korrekt, og det har du så først gjort nu.
det værste er at du i flere af dem ikke har meldt tilbage om folks input kunne bruges, men nu har du i det mindste fået lukket flere af dem.
Avatar billede ibnielsen Seniormester
19. oktober 2020 - 19:20 #8
der var adskillige, der var lukkede
Avatar billede ibnielsen Seniormester
19. oktober 2020 - 19:22 #9
vedr gboard har jeg rodet med indstillingerne, og nu virker det. jeg ved bare ikke hvilken, der gjorde det?
jeg satte linien med forslag på, og det var nok den?