Avatar billede Clausfs Praktikant
19. oktober 2020 - 21:40 Der er 2 kommentarer

Lenovo Ideapad lægger trådløst fiber internet ned

Har en Ideapad C340-14IWL, med Win 10 home.
Hver gang, Ideapad bliver startet og vi vil på Wifit, lægger den vores internet ned. Wifi virker ellers uden problemer, Har opdateret den uden held.
Nogen forslag?
Avatar billede INK Ekspert
20. oktober 2020 - 13:28 #1
Hvordan tilslutter du Ideapad? Med kabel eller WiFi?

Nogle Fibernet bokse har kun én kablet udgang, resten er til TV og telefon.

Men oplys lige fiberboks/router fabrikat og type samt hvordan dit setup er med kabler og wifi.
Avatar billede stjans Guru
21. oktober 2020 - 07:17 #2
Står der ikke WiFi ?