Avatar billede langoe Mester
21. oktober 2020 - 09:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PC kan pludselig ikke komme på nettet.

Hej
Pludselig kan min PC ikke komme på nettet,

Wi-Fi er slået til, og PC´er tilsluttet.
Jeg kan ikke få netforbindelse hverken med Google Chrome eller Microsoft Edge.
Jeg havde dog pludselig forbindelse i 10 min.
Jeg har konstateret, at PC´en heller ikke kan tilgå andre Wi-Fi.

Der er ingen problemer med at forbinde andre enheder til de 2 WI-Fi. Så problemet være PCén.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
21. oktober 2020 - 09:54 #1
Forsøg med at slette dit netværkskort i enhedshåndtering og lade windows geninstallerer når du genstarter computeren.
Avatar billede langoe Mester
21. oktober 2020 - 10:07 #2
Der kommer en meddelelse på skærmen:

                                      Systemfejl

Programmet kan ikke startes, da api-ms-win-crt-string-l1-1-0.dll mangler på computeren. Prøv at installere programmet igen for at løse dette problem.

PS. Det har den gjort en stykke tid, hvilket hidtil har været problemløst.
Avatar billede langoe Mester
21. oktober 2020 - 15:38 #3
Hej Thomas, tak for din hjælp.