Avatar billede nu_igen Professor
22. oktober 2020 - 20:09 Der er 4 kommentarer

Nyt kodeord - alt for langt link

Hej - Jeg har bedt om et nyt kodeord, som desværre var 3 megalange linjer stort. Efter mange forgæves forsøg måtte jeg via et andet program forkorte linket. Det er ret usmart, for det er bestemt ikke alle der ved at man kan blive nødt til at forkorte linket på den måde.
Men ellers tak
Ingeborg
Avatar billede Slater Ekspert
22. oktober 2020 - 20:35 #1
Øh... Hvad?

Hvad snakker du om? Kodeord til hvad? Hvor har du bedt om det? Hvorfor var du nødt til at forkorte det? Hvad gjorde det for langt? Hvorfor har du lagt spørgsmålet i kategorien "E-mail"? Drejer det sig om et e-mail-program eller en webmail? Hvorfor skriver du så ikke hvad/hvor?
Avatar billede nu_igen Professor
22. oktober 2020 - 22:03 #2
Nyt kodeord til dette forum. Det var mig umuligt at klikke på det lange link.
Ingeborg
Avatar billede Slater Ekspert
22. oktober 2020 - 22:47 #3
Men du kunne kopiere det ind et sted for at forkorte det? Så kunne du vel også bare have kopieret det ind i en browser?

Og hvad mener du med umuligt at klikke på grundet længden? Links bliver da kun nemmere at klikke på jo længere de er, da de fylder mere.. Der er ingen begrænsning på et links længde. I hvert fald ikke en du kommer til at ramme.
Avatar billede nu_igen Professor
22. oktober 2020 - 23:12 #4
Nej, i hvert tilfælde ikke i mit Outlook mailprogram. Jeg har prøvet at kopiere hele linket, men det ville browseren ikke ta’ imod.
Beklager.