Avatar billede 450025 Ekspert
23. oktober 2020 - 17:30 Der er 8 kommentarer

Word 2019 Tilpass Bandet trengs Hvordan.

Dette erikke åpen Office elle Libera som for øvrig er meget Bra. Og Gratis.

Jeg har helt ny Word 2019 den er jeg meget fornøyd med - jeg vet der Gratis Varianter men denne har vert rimelig 189 Blank et Micrsoft Produkt - en sjangse å ta fordi der er masse Halv fabrikat via MS det vet alle. men dette et ekte vare godkjent av MS også - for først lastes det ned og det er lett- men da skal det Ativeres av MS innen 28 dage. Sikkerhet.
Fungertehelt fint et godt kjøp.  Men jeg har noen Tekniske problem jeg trenger hjelp med se på dette klipp  https://ibb.co/qFZTXsW
Jeg har kontroler at denne virker prøve sted er Google Chrome men vil at den også nå. virker.Jeg Takker for hjelåen men det er et Krav at du har og bruker Word  for og svare meg men Takk til den som hjelper meg. Arne.
Jeg gjentar her    https://ibb.co/qFZTXsW
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2020 - 18:08 #1
Hvis dit problem er Word, skal du oprette dit spørgsmål under Word kategorien. Jeg kender en ekspert på Word jeg ser her på eksperten, og hvis hun har kategori overvågning på får ser hun dit spørgsmål og kan så vurdere om hun kan gennemskue hvad du vil.
Vh 220661
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2020 - 18:13 #2
Du skal kigge under software kategorien.
Avatar billede 450025 Ekspert
23. oktober 2020 - 18:30 #3
Skal sjekke det 220661 jeg trodde at Word lå under kontorpakker
Softvare okmen det kan være så mang må jeg flytte den over ditt? det orker jeg ikke nå klokken ersnar 24 her godnatt. Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2020 - 18:33 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2020 - 18:33 #5
Godnatt Arne fra Thailand :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
23. oktober 2020 - 23:11 #6
https://ibb.co/qFZTXsW    Kan du se på denne - jeg flytter ikke nå - orker ikke
har du ikke peiling så ikke svar meg - jeg er forbanna på deg nå.
All skrift på computer er svak og kan knapt lese hva der står uten og Some.
Når jeg skriver må jeg bruke Fet skrift og lime det ind - eks computerword.

Jeg gidderikke flytte  over Word høre til Blandt Office skrive programmer og kontor pakke - at du har et flottere ord gir jeg da Blanken i  åpne lenken og se hva der står i den på hvite lappen  ( kan dette Forbedres På alle Nettsider Nei - ingen har lest mine 2 spørsmål om dette før)  enten vet dem ikke svaret.
Eller gidder ikke.  Være handikappet og med dårlig syn - slike skal man ikke ta hensyn til -  emn rullestol bruker er også Handikapper kjør han ned da vel?
Hvordan kan jeg forbedre min computer så jeg kan lese poster på computerword - på Nett eks  Web nettsider dusom er sp dyktig vet nok svaret.
Jeg flytter ikke over til nytt sted jeg orker ikke du treng ike svare meg 22o661  der finnes andre også som prøver og forstå meg.
Og husk om du er aldri så flink på data så klare du ikke redde hele Verdens komputere.
Et ordtak sier det er bedre med en Ful i janden en 10 på Taket) lær deg og tenk lite før du skriv Takk.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2020 - 08:06 #7
Citat: "jeg er forbanna på deg nå"
Hallo??
Jeg ønsker jo blot at du får mulighed for at få de bedste til at hjælpe dig. At du så er så stædig og ikke gider flytte spørgsmålet, det er helt din egen sag :-(
Min hjælp slutter her. Håber du får løst problemet.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2020 - 08:10 #8
Nå. Ser nu du alligevel har oprettet et nyt spørgsmål.
Luk venligst denne tråd her.
Ny tråd https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1035021
dropper overvågning her.