Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2020 - 02:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pop up vindue i Galleri på Samsung mobil

Hver eneste gang jeg åbner "Galleri" på min Samsung S7, popper et stort vindue op: "Start synkronisering med OneDrive".

Det vil jeg ikke. Jeg kan bare ikke få den til at blive væk. Klikker hver gang "Ikke nu", men næste gang jeg åbner appen, kommer det igen.

Hvordan får jeg den til at blive væk?
Avatar billede nopsen Ekspert
25. oktober 2020 - 05:44 #1
hvis du ikke bruger onedrive, kan du deaktivere den under apps.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2020 - 16:24 #2
Det gør jeg ikke. Men den ér deaktiveret. Gjorde jeg for længe siden (har tjekket, er stadig deaktiveret). Den kommer alligevel!
Avatar billede nopsen Ekspert
25. oktober 2020 - 16:33 #3
har ikke selv oplevet det med samme mobil, en hurtig søgning på google viser at andre oplever det samme, men uden at finde en løsning.. meget mystisk.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2020 - 16:41 #4
Den kommer også, har jeg opdaget, hver gang jeg åbner "Mine filer".

Hvilket er langt værre. Jeg kan installere et nyt fotoalbum, men "Mine filer" kan jeg ikke gøre noget ved. Så problemet er nu større end før. :(

Virkelig noget møg!!

Håber virkelig der er nogen der ser dette som har har en ide.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2020 - 17:18 #5
Opgiver at løse det.