Avatar billede Ken gps Praktikant
26. oktober 2020 - 18:39 Der er 1 kommentar

kan ikke finde GPS (har prøvet at kalibrere)

Hej har en LG G5 telefon

jeg har prøvet med dirverse apps for at få gps til at virke med uden held
når jeg åbner maps -indtaster destination og trykker KØR (rute) rykker pilen sig ikke og den følger ikke med videre.
dog kan den godt finde min destination der hvor jeg køre fra.
men følger som sagt ikke med når jeg flytter mig

kan en gps i ens android telefon gå i stykker?
Avatar billede kurt54 Ekspert
26. oktober 2020 - 19:11 #1
Ja den kan gå i stykker - men sikker dig den er slået til  - ar dato og tid er OK. placer den udendørs med fri sigt til himlen - og lad den være der uden at flytte den.

Start placeringen er nok fundet via wifi .