Avatar billede MikkelJ Praktikant
31. oktober 2020 - 13:48 Der er 3 kommentarer

Pc går ud..

Hej - Jeg har et problem hvor min computer kan finde på at crashe ud af det blå. Nogle gange er jeg på vej ind i et spil, eller på andre tidspunkter hvor jeg surfer rundt på nettet kan den også bare slukke og genstarte. Jeg har nulstillet pc'en flere gange, downloadede de nyeste drives osv.. Computeren er købt af mm.vision.
Det her er mine specs: Operating System
    Windows 10 Home 64-bit
CPU
    Intel Core i7 8700 @ 3.20GHz
    Coffee Lake 14nm Technology
RAM
    16,0GB Dual-Channel Unknown @ 1366MHz (16-18-18-35)
Motherboard
    ASUSTeK COMPUTER INC. PRIME Z370-P (LGA1151)
Graphics
    LC27RG50 (1920x1080@240Hz)
    PHL 272E1 (1920x1080@60Hz)
    4095MB NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti (ASUStek Computer Inc)
Storage
    465GB Samsung SSD 850 EVO 500GB (SATA (SSD))

Audio
    Logitech PRO X Gaming Headset
Avatar billede 220661 Ekspert
31. oktober 2020 - 13:53 #1
Hej Mikkel og velkommen til.
Hvis du går i logbogen og kigger, kan du her se nogle fejl der går igen?
Fejl med Kernel sker når system lukke uventet ned. Kig efter andre fejl.
Jeg vil ikke udelukke hardware fejl. Kan være et varmeproblem også.
Tjek evt dette med HW Monitor
Avatar billede MikkelJ Praktikant
31. oktober 2020 - 14:02 #2
Hej tak for dit svar. - Jeg var inde og tjekke min logbog, den viste dette; https://ibb.co/QXYqCW4 - Jeg ved ikke helt hvad det skal betyde. Og i forhold til HW monitor kunne du så evt sende et download link til det. På forhånd tak :)
Avatar billede 220661 Ekspert
31. oktober 2020 - 14:50 #3
https://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html
Gå ind under "Windows logger" og fold faner ud en af gangen og tag et billede af de fejl du ser med rødt kryds