Avatar billede 450025 Ekspert
31. oktober 2020 - 15:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan C helt uten videre orsvinne

Computeren har oppført lid merkelig i ettermiddag -  jeg ville slette et program Malvarebytes -    tok lidt tid måtte vente -    reagerte dårlig på Kontrollpanel -  men det var borte blant alle Apper -    sjeka CCleaner det var ikke der heller - så gikk jeg på  C  av Gammal vane var det feil?  Nei C v< ar jo borte -
Gikk på andre computer der var  C    Borte der også    med alt innhold..

Tenkte hvor har  C  tatt veien?    Lokal disk D  -  På  begge  computere - det syntes jeg var merkelig?

Hvordan jobber computere nå?  Malvarebytes er borte  -  computeren  som det skal være  -    panikken forsvant hos meg  aldri opplevd før?
Jeg tok en Spansk ide  og  endret Navn på Lokal Disk -    (Denne Pc)  Var det feil?

Bør en annen løsning brukes kanskje?  -  Hvor ble det av på den disk  ja det betyr lite for det var nesten ingen ting av betydning.
Navn  (Lokal Disk D)
Blir glad for og høre om dette var rett?  Computeren jobber helt normalt nå uten Malvarebyte.    Takk for svaret om noen vet  Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
31. oktober 2020 - 17:32 #1
Systemgendannelse til før du fjernede Malwarebytes, har du prøvet dette?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. oktober 2020 - 17:33 #2
Og hvorfor fjernede du dette program?
Det er jo et program til at rense pc for alskens skidt man kan få på computeren, så det forstår jeg ikke helt.
Jeg er godt klar over det er sent hos dig. Du behøver ikke svare nu.
Avatar billede 220661 Ekspert
31. oktober 2020 - 17:43 #3
Da din pc kan køre ligger dine C drev der et sted.
Kan ikke lige se hvad du har gjort forkert siden de er væk på BEGGE computere.
Var det ikke kun på en pc du pillede med Malwarebytes og CCleaner?
Avatar billede 450025 Ekspert
01. november 2020 - 02:21 #4
God Morgen 220661- årjeg endelig er i mål så kommer der mere vet du. jeg skrev jo hva det var i mitt spørsmål.
Først må jeg finne synderen Malvarebytes da ble Computeren  normal igjen - alt ok

Så ville jeg innstalere Malware du vet hvorfor fjerne skitt – jeg har betalt vasjon
går på min konto og vil sette in koden  (Oops - noe gikk vrongt kontakt Support) Koden jegfunket ikke -  Logg inn Brukernavn Password xxxxx – så tok jeg Fri varianten – Jeg skanner og der er ingen ting alt er Ok.

Det er sent ja derfor skriv jeg God morgen nå –

#3 Alt som ikke er stjålet finnes vet du –    Lokal Disk der er den -j Har ikke gjort noe som påvirker dette –  skrev bare at computeren  oppførte seg merkelig derfor
avinstalering og nå instalert Malware Fri  Skanning er utført Ok – Så  (Lokal Disk D)  gi den et navn    (Denne PC) oog det fungerte - men hvor meget GB fikk jeg ikke svar på?
Jeg har skannet -  Men den er ikke på  Denne PC  noe sted -  Se alle APP der
er den  Trekker den ut på Skrivebordet og så ned på Oppgavelinjen. Det er Normalt og der er jeg nå computeren fungere fint nå.

Vær obs - ser nesten ikke - kopier -- limer in i computerwård - har prøvt så godt jeg kan skrive feilkan oppstå- men etter hvor Kontakt så forstår du godt Norsk nå
Håper du forstr forklaringen. Takk ti deg og godt Helg..
Avatar billede 450025 Ekspert
01. november 2020 - 11:54 #5
Jeg vil nå avslutte denne posten jeg er 98 % i mål nå  G  er på plass har fått nytt navn Denne PÅ ( en Lokal Konto D)
bare det at den ikke viser hvor mange GB den har - Gjetter kanskje sett opp en ny Patisjon C om dette går vet jeg ikke helt - men jeg er i mål.  ingen har jobba forgjeves or og hjelpe meg med dette Takk Arne.