Avatar billede Huseyin Praktikant
01. november 2020 - 22:12 Der er 3 kommentarer

Skole og gaming

Hej.
Da jeg skal starte på skole (el installatør) hvor der bruges tunge programmer er jeg på udkig efter en bærbar som jeg kan transportere frem og tilbage. Jeg er typen som også kan lide at game (CS Go) så jeg tænker noget i retning af gamer laptop men problemet er at budgettet ikke er så høj. (vil helst ikke give mere end 4000 men tror jeg skal op på 6000 for at finde noget nogen lunde ordentligt) Så jeg ville høre jer eksperter om hvad i kan anbefale. Især da jeg kke har forstand på det her emne.

Har selv fundet den her men ved ikke om priser er god forhold til indholdet.

https://www.dustinhome.dk/product/5011183888/f571gt?ssel=false&LGWCODE=5011183888;90883;5443&gclid=CjwKCAjwq_D7BRADEiwAVMDdHhrH6hXsa0JIlkJUM_bdBYIHk_lmIZlNBYOOLoUP-y8PJdbsBjBhOhoCKzoQAvD_BwE
Avatar billede milter Ekspert
02. november 2020 - 21:57 #1
ASUS producerer normalt pålidelige og holdbare computere, så du går ikke helt galt i byen med den computer, men mht. gaming skal du ikke forvente at kunne arbejde med  de højeste indstillinger.

Hvis du sætter arbejdet ifm. din uddannelse højest, vil du sikkert kunne bruge den i  lang tid, men hvis gaming står højest, så vil du måske blive træt af den om 2-3 år. Men det afhænger selvfølgelig af, hvor alvorligt du tager din gaming:-)

Grafikkortet er som regel den vigtigste ingrediens, når man taler gaming. GTX 1650-kortet i dit valg er nok det bedste i den prisklasse lige nu.
Avatar billede Peter134 Praktikant
22. juni 2021 - 20:43 #2
Du kan tjekke denne artikel ud https://www.bedstegamerlaptop.dk/bedste-gamer-baerbar/

Den hjalp mig med at finde en god gamer laptop da det var noget jeg længe var ude og lede efter. Endte op med at købe en Acer nitro 5 som jeg egentlig er meget glad for.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2021 - 00:23 #3
Lyder rimeligt at du har styr på hvad du gerne vil have, så det er bare med at slå det op hvilken prisklasse du gerne vil have det.

Du kan søge her for yderligere filtering af priser mv.:

1.
https://www.pricerunner.dk/cl/27/Baerbar

2.
https://www.komplett.dk/category/21661/gaming/gaming-pc/baerbar