Avatar billede Per Novice
02. november 2020 - 01:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke afspille isofiler på pc. Windows 7 pro

Har altid brugt vlc player til iso og det har virket fint.
Jeg havde en serie som jeg gerne ville se igen, jeg finder hd, frem men billedet flimmer og man kan ikke se noget. Lyden er der.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. november 2020 - 04:28 #1
Test med andre hd/iso'er - hvis der også er problem, så afinstaller vlc, genstart, hent frisk vlc og test den.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
02. november 2020 - 07:47 #2
Alternativt kan du også prøve 'mediaplayer classic'
Avatar billede Per Novice
02. november 2020 - 09:01 #3
Har slettet vlc player indsatlederen den igen, det hjalp ikke.
Har Harry potter filer fra 2017 dem afspillers uden problemer, men Stargate SG1 fra 2007 er der problemer med.
Så prøver mediaplayer classic
Avatar billede claes57 Ekspert
02. november 2020 - 09:26 #4
prøv evt at køre et reparationsværktøj på Stargate disken. Der findes mange der tjekker filer og hd's overflade.