Avatar billede bjornen121 Praktikant
02. november 2020 - 22:10 Der er 3 kommentarer

Back-end fejl i Wordpress...

Hej alle,

Jeg har hjemmesiden: https://mrwear.dk

Jeg har lige installeret nyt tema, hvor der efterfølgende er kommet en fejlbesked i back-end. Alt virker dog som det skal, men er bange for at det på sigt ødelægger noget.

Fejlen siger: Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at ...fil.php...:)

Nogen der ved hvordan det fikses? Vil helst gerne beholde tema
Avatar billede stjans Guru
03. november 2020 - 10:57 #1
Jeg tror du mangler nogle opdateringer.

Er alle plugins/temaer samt Wordpress opdateret ?
Avatar billede bjornen121 Praktikant
03. november 2020 - 12:20 #2
Alt er opdateret..

Er bange for at teamet jeg har købt, ikke er så optimalt og bliver opdateret af udgiveren. Uden at kigge har jeg fået købt et tema med kun 18 køb/downloads.

Virkelig ærgeligt, hvis jeg er nødt til at skifte, synes temaet er perfekt deisgn-mæssigt.
Avatar billede stjans Guru
03. november 2020 - 12:32 #3
Ja det er ikke så godt :-)

Selve opsætningen kan du dog meget nemt lave med et andet tema.

Det vil ikke tage ret lang tid.