Avatar billede Micheal Praktikant
04. november 2020 - 18:05 Der er 3 kommentarer

Icotera i5800 Login

Hej alle, jeg sidder med et problem. Jeg har en router (i5800), hvorved jeg sidder fast og ingen adgang har til domainet. jeg sidder og vil gerne lege lidt med port forwarding hvorved jeg slet ikke har mulighed for det, har prøvet alle mulige forskellige kombinationer endda også factory reset routeren, men med uheld har intet virket. Håber jeg kan få hjælp :)
Avatar billede milter Ekspert
04. november 2020 - 18:20 #1
Uden at være ekspert på det område vil jeg tro, du skal have fat i din internetudbyder for at kunne gøre den slags. Det skulle jeg i hvert fald med mit YouSee-abonnement.

Andre har sikkert mere uddybende forslag, men de skal nok også vide, hvem du får internet fra.
Avatar billede klaudi Ekspert
04. november 2020 - 19:40 #2
Har du kigget her ?
https://setuprouter.com/router/icotera/i5800/login.htm

Måske du kan bruge noget af det!
Avatar billede Micheal Praktikant
04. november 2020 - 20:20 #3
Milter fik snakket med min internetudbyder tidligere og de havde ingen idé, men værtfald ringer jeg til icotera som har åbent i kundeservice.. og ja klaudi fik kigget på, men desværre uden held :(