Avatar billede Thresholdking Praktikant
06. november 2020 - 08:58 Der er 8 kommentarer

Valg af betalingsløsning og indløsningsaftale?

Ifbm. mit arbejde har jeg fået til opgave at implementere en webshopløsning. Når det kommer til psp og indløsningsaftaler, bliver jeg en kende forvirret. Vores leverandør integrerer til følgende psp'er: DIBS, PayEx, Netaxept (Nets), Ogone, PayPal and Ingenico (including AliPay

Vi skal kunne modtage betalinger fra udlandet samt Mobilepay.
Hvilken udbyder vil du anbefale, og hvorfor?
Avatar billede stjans Guru
06. november 2020 - 09:35 #1
Jeg kører et par shops - og bruger Pensopay. De har en alt-i-en løsning, hvor du får gateway og indløser.

Support er helt i top - og prisen er rigtig, synes jeg.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
07. november 2020 - 10:38 #2
Avatar billede Thresholdking Praktikant
09. november 2020 - 08:50 #3
Hej

Tak for jeres svar.
Jeg har forespurgt vores leverandør på Bambora, men de integrerer ikke dertil.
Svaret er, at de kun har integration til de nævnte psp'er i første opslag.
Penso-pay kender jeg ikke, er de re-branded som en af førnævnte?

Med hensyn til indløsningsaftaler (det er nok der, jeg virkelig bliver forvirret), er den nogen som har flere på samme løsning - eks. Nets til Dankort og Swedbank til Visa og Mastercard, og fungerer det gnidningsfrit?
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
12. november 2020 - 13:42 #4
Hvilket CMS system bruger du???
Avatar billede stjans Guru
13. november 2020 - 09:13 #5
Pensopay tilbyder både dankort, VISA og også Mobile pay betalinger via deres gateway.
Avatar billede stjans Guru
13. november 2020 - 09:13 #6
Er det til Wordpress ?.
Avatar billede Thresholdking Praktikant
13. november 2020 - 09:26 #7
Hej

Det er Drupal, som er cms, men selve shopplatformen/bookingengine ved jeg ikke, hvad er kodet i. Og det er der vores begrænsning ligger, da de som sagt kun integrerer til ovennævnte betalingsgateways.
Men jeg er i mellemtiden, efter mange snakke med Nets mf. blevet klogere. Valget er faldet på en delt indløsningsaftale mellem Swedbank og Nets(Dankort) og så vælger vi psp fra Swedbank (Payex)
Avatar billede MartinW96 Novice
30. november 2020 - 11:08 #8
Jeg kan også kun anbefale Pensopay til ovenstående. Vi bruger det blandt andet på https://byicstudios.com/ til udenlandske betalinger og er meget tilfredse :-)