Avatar billede Kurt Quist Nielsen Praktikant
10. november 2020 - 16:32 Der er 4 kommentarer

docx.png

Hej med jer!
Jeg har problemer med at åbne filer af typen docx.png
Den skal indeholde en del billeder, som jeg bruger i en bog, jeg fremstiller.
Kan I hjælpe?
Jeg har Windows 7
Kurt
Avatar billede bsn Forsker
10. november 2020 - 16:38 #1
Højreklik på filnavn, og vælg "Åbn med", og vælg program til at åbne filen med...
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
10. november 2020 - 17:06 #2
Du taler om "en del billeder".
.png kan kun være fil-ekstension på ét billede.
Du skriver docx.png - og .docx er fil-ekstension på et Word-dokument.

Det giver mig alt i alt den tanke, at du måske spørger om noget andet, end det, du ønsker svar på.

Er din hensigt måske at hente billeder ud fra et Word-dokument?
Avatar billede milter Ekspert
10. november 2020 - 18:26 #3
Hvad sker der, hvis du prøver at åbne en fil at typen docx.png? Får du en fejlmeddelelse, eller...?

Kan du give os et par eksempler på det fulde filnavn?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. november 2020 - 18:51 #4
jeg ville lave en kopi af filen, og omdøbe den, så .png udgik - svar ja til efterfølgende popup.
Derefter dobbeltklikke på den nye .docx fil, og se, hvad der sker.