Avatar billede Blaisedell Juniormester
12. november 2020 - 07:09 Der er 4 kommentarer

Samsung Galaxy Tab A - glemt skærmlås

Hvilke muligheder har jeg for at få åbnet min tablet?
En total reset vil ikke være nogen katastrofe, da næsten alt ligger i skyen. Men det vil jeg selvfølgelig helst undgå.

(Jeg tror så i øvrigt ikke på at jeg har glemt den 4 cifrede kode jeg bruger 5-10 gange dagligt)
Avatar billede Gus Praktikant
12. november 2020 - 23:05 #1
I nogle tilfælde er det muligt at åbne sine Samsung produkter, "remotely". Altså fra en anden device såsom smartphone eller PC, men det afhænger af om du har en Samsung account. Denne skulle gerne have en tilknyttet mail, som kan bruges til at åbne denne, hvis du heller ikke har det password - herefter kan du bruge din Samsung account til at åbne din tablet.

Men - det er altså KUN hvis du faktisk har en Samsung account.
Avatar billede Blaisedell Juniormester
16. november 2020 - 08:07 #2
Jeg havde faktisk en Samsung account.
Det kan så bringe mig til https://findmymobile.samsung.com/  hvor jeg kan låse min enhed op.
Det kan jeg så desværre ikke alligevel, pga.
"Det er ikke muligt at låse din tablet op. Fjernoplåsning er deaktiveret."

Så der er vist ikke rigtig flere muligheder tilbage.
Avatar billede MightyMågens Novice
17. december 2020 - 21:57 #3
Hejsa!

Jeg er selv lidt en klodsmajor hvad angår at huske koder.
Det er faktisk sådan, at du på mange android-enheder kan komme udenom skærmlåsen ved at lave et hardreset. Dette kræver dog i mange tilfælde, at du kan huske den Google-konto der er tilknyttet din tablet.

Her ser du, hvordan du laver hard reset:
(https://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-galaxy-tab-a-101-2019/)

God fornøjelse :-)

- Mågens
Avatar billede Phone Unlocked Praktikant
21. april 2021 - 14:50 #4
<a href="https://hardreset.guru"> Here </a> you can find many useful articles for your devices.