20. november 2020 - 15:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

min pc virker ikke

efter at have prøvet at nulstille min pc helt skete der en fejl. min pc vil ikke starte op den viser noget på skærmen 2 sec og så forsvinder det og alle bæsere køre og den er tændt der kommer ikke noget signal ud.
20. november 2020 - 15:37 #1
det er ikke kablet eller ram da der kommer noget op på skærmen hvor der står stone men kun i to sek.
Avatar billede poko1 Ekspert
20. november 2020 - 16:21 #2
Prøv fejlsikret tilstand:
Sådan kommer du i fejlsikret tilstand i Windows 10
Dette er Microsofts nye løsning som bruges i stedet for F8. fejlsikret start!
Tænd for Pc’en og Straks når du ser aktivitet på skærmen når den starter? skal du slukke Pc’en ved at holde power inde til den slukker.
Dette gentager du 3 gange, eller indtil den skriver forbereder Reparation etc.
Nu skulle du få muligheden at kunne starte en reparation gå tilbage til tidligere eller vælge fejlsikret tilstand. Vælg F. På Billedet Ved F Nulstiller du og kan vælge at beholde dine programmer.
Prøv først at gå tilbage til tidligere!
Det ser sådan ud!
https://ibb.co/RzL6x7z
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2020 - 16:22 #3
Vi skal have flere oplysninger.
Windows version?
Stationær/bærbar?
Navn og model nummer på pc.
20. november 2020 - 17:37 #4
det er en gamer pc windows 10 en lidt ældre pc Intel Core i5-4590 1060 3 gb     MSI H81M-P33 Micro ATX LGA1150 bund kort 8 gb ram
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2020 - 08:24 #5
Tak for oplysningerne som jeg så ikke fik brug for.
Godt du kom i mål :-)