Avatar billede jakobkaa Praktikant
25. november 2020 - 09:19 Der er 3 kommentarer

Opstart af Dell optiplex 960 "Low System Voltage"

Hej

Har netop købt en brugt Dell optiplex 960, men ved opstart viser den "Low System Voltage". Har efterfølgende Googlet problem og læst på Dell forums.  Jeg har skiftet cmos batteri og fuldt vejledningen omkring hardware reset osv. Men den viser stadig den irriterende "Low System Voltage".

Vil rigtig gerne have løst det her problem.

På forhånd tak

Mvh. Jakob
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. november 2020 - 10:02 #1
Håber at dette link kan være til hjælp:

https://www.youtube.com/watch?v=69vV4hUFUyA
Avatar billede jakobkaa Praktikant
25. november 2020 - 10:27 #2
Jeg har desværre gjort alt det, som videoen anviser. Jeg er ved at være godt frustreret.

Mvh. Jkaob
Avatar billede kurt54 Ekspert
25. november 2020 - 12:44 #3
Er du sikker på batteriet du har skiftet til er OK - har været ude for knapceller har ligget for længe. Mål evt spænding  på det - og rens kontaktflader.