Avatar billede jdann Mester
27. november 2020 - 08:37 Der er 2 kommentarer

Google foto

Hej
Jeg er ved at lave en billedserie/slides på Google Foto, som skal køre automatislk billedskift.
Er det mulighjed for at stille varigheden af hvor længe hvert foto vises - jeg har ledt, men kan ikike finde noget
Måske ligger noget gemt et eller andet sted.
Kan nogen hjælpe mig ?

Vh
Jørgen
Avatar billede milter Ekspert
27. november 2020 - 16:49 #1
Teksten herunder er fundet i dette link: https://www.lifewire.com/create-google-photos-slideshow-4177771

Viewing a Google Photos Slideshow
While you can choose the photos that appear in a Google Photos slideshow, you can't otherwise customize it. The slideshow starts automatically, and you can't change the amount of time a photo is shown before fading into the next one. You also can't add or change music. All you can do is choose the album and the first photo of the slideshow.
Avatar billede jdann Mester
29. november 2020 - 11:48 #2
Hej Milter

Talk for henvisning til forklaring.
'Som jeg læser det er det altså ikke muligt at forlænge intervallet med 2 fotos
Trist

VH
Jørgen