Avatar billede Muprhy Mester
27. november 2020 - 18:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sql lokaldatabase

Hej!

Jeg bruger Microsoft SQL Server Management Studio.

Efter jeg har været logget ind på en anden database, kan jeg nu ikke logge ind på min egen lokal database.

Når jeg vil logge ind på mit lokal database, kan jeg ikke indtaste eller se min password da det er gråt.

Hvad gøre jeg?
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. november 2020 - 18:27 #1
Du opretter i hvert fald ikke to ens spørgsmål i to forkerte kategorier
Avatar billede Muprhy Mester
27. november 2020 - 18:38 #2
Jeg har prøvet under Sql og fik ikke et svar, så prøver jeg løkken her. Hvilke kategori skal man så oprette sit spørgsmål hvis det ikke er under de to måske?
Avatar billede chrisrj Forsker
27. november 2020 - 18:50 #3
Fik ikke svar?? :D Der er gået mindre end 4 timer! Det her er altså ikke betalt support...
Avatar billede Muprhy Mester
27. november 2020 - 19:05 #4
Det undre mig hvorfor i har behov for at kommentere på den måde.
Avatar billede Slater Ekspert
27. november 2020 - 19:10 #5
Generelt opfattes det som lidt respektløst at oprette spørgsmål i flere kategorier, fordi det betyder at folk der vil hjælpe måske spilder deres tid ved at sige ting der allerede er sagt i den anden tråd. Samtidig er det også lidt respektløst at forvente hurtigt svar, når du er den der har brug for hjælp og folk her hjælper gratis for at være flinke.

Måske derfor responsen ikke er så høflig som den kunne have været, men jeg ser ingen der har talt grimt.

Men luk et af dine spørgsmål ved selv at skrive et svar og markere det som godkendt. Det er imod Ekspertens regler at have to åbne om det samme.
Avatar billede Muprhy Mester
27. november 2020 - 19:32 #6
Jeg forventer ikke noget hurtigt svar eller andet! Men da jeg er ret ny herinde, har jeg ikke så meget bekendtskab med reglerne og hvordan det foregår endnu.
Men det vil jeg være mere opmærksom på næste gang. Det var ikke mit formål at være uhøflig eller forvente et svar nu og her, men det blev det fortolket som desværre, pga.  de andre "eksperter".