Avatar billede pwn Forsker
01. december 2020 - 16:22 Der er 1 løsning

To skærme tilsluttet, men nr to virker ikke ved start.

En Lenovo ThinkCentre, WIN10 med to skærme tilsluttet - den ene VGA---> VGA og den anden Displayport-->DVI (retning fra PC til skærm).
Når PC'en tændes kommer kun skærm 1 frem - og jeg logger ind. Hvis jeg tager Displayport kablet ud af PC'en og sætter det i igen, kommer der billede på skærm to. Ved genstart er vi tilbage med kun den første skærm, der tænder.

Hvad kan der være galt?
Avatar billede pwn Forsker
25. marts 2021 - 18:00 #1
Jeg lukker spm. :-)