Avatar billede dogtown Seniormester
07. december 2020 - 20:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger en KVM switch

Mit behov er at dele tastatur og to skærme til 2 computere. HDMI
Når jeg søger, finder jeg ingen. Derimod finder jeg med VGA og lignende. Når der endeligt dukker en switch op, koster den en halv bondegård.

Er der nogen her inde som kender til lidt billigere switch for at dele to computere til to skærme, mus og tastatur?
Avatar billede Slater Ekspert
07. december 2020 - 20:19 #1
Lidt billigere end hvad? KVM'er koster typisk fra ca. 800 kr og op, og jeg kan umiddelbart finde flere med HDMI til den pris. Men du siger ikke hvad du opfatter som en halv bondegård.
Avatar billede dogtown Seniormester
07. december 2020 - 20:24 #2
De jeg har fundet starter på prisleje fra 2 500,-og opad.
Avatar billede kurt54 Ekspert
07. december 2020 - 23:50 #3
Dækker denne behovet -koster kun et halvt husmandsted.

https://www.proshop.dk/KVM-switch/ATEN-CS692-USB-HDMI-KVM/2244920
Avatar billede dogtown Seniormester
02. januar 2021 - 15:24 #4
Det blev en Startec.com switch