Avatar billede bas Forsker
16. december 2020 - 06:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HP Photosmart B110a skriver ikke noget

Hej
Jeg har en HP Photosmart B110a der pludseligt er holdt op med at skrive noget på udskrifter. Jeg har lige sat en ny sort toner i printeren, men det gør ingen forskel.
Printeren melder ingen fejl, og viser fint status for alle fire blækpatroner.
Er der umiddelbart noget jeg kan prøve for at få printeren til at fungere igen, eller skal den mon bare kasseres?

På forhånd tak.
Avatar billede wjens Guru
16. december 2020 - 09:11 #1
HP printere plejer at have en selvtest/testprint via knapperne. Er det prøvet?
Avatar billede poko1 Ekspert
16. december 2020 - 11:41 #2
Kig i Kontrolpanel Enhed og Printere om den er sat som standardprinter?
https://ibb.co/pzSfXgr
Avatar billede bas Forsker
16. december 2020 - 13:15 #3
Tak for jeres kommentarer.
Printeren reagerer og skriver sider ud, når jeg printer.
Der kommer bare ikke noget på siderne. Jeg har prøvet at køre funktionen der renser printhovedet, og jeg har endnu engang skiftet den sorte blækpatron, men det har ikke ændret noget.
Avatar billede wjens Guru
16. december 2020 - 15:16 #4
Hardwarefejl.
.. eller drillenisser? :-)
Avatar billede bas Forsker
16. december 2020 - 18:28 #5
Ja, det er i hvert fald selve printeren der er problemer med.
Skal den bare kasseres?
Jeg overvejer at købe en ny printer. Hvilken skal sen mon være, hvis den også skal kunne scanne?
Jeg tænker, at den maks. skal koste 800 kr.
Det må gerne være et andet end HP men også HP.
Jeg udskriver nærmest aldrig billeder og bruger i det hele taget
i printeren særligt ofte.
Avatar billede wjens Guru
17. december 2020 - 09:56 #6
Der er rigtig mange at vælge mellem.
Kik evt. Forbrugerrådets Tænks hjemmeside, de har anbefalinger om valg.
Er du abonnent kan du også se "bedst i test".
Avatar billede bas Forsker
18. december 2020 - 06:05 #7
Avatar billede wjens Guru
18. december 2020 - 09:47 #8
Godt bud til det behov du nævner.