Avatar billede degn Novice
21. december 2020 - 17:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fejlmelding 529 intern server ved åbning i sundhed.dk for cuv19-svar.

Jeg blev cuv-tester 181220 og da jeg 20-21/12-20  ville se svaret i laboratoriesvar i sundhed.dk fremkom følgende: Der er desværre opstået en fejl, hvilket kan betyde, at siden ikke fungerer korrekt. Fejlen er intern serverfejl nr. 529.

Kan jeg reparere/slette den fejl, så jeg kan læse laboratorie/cuv-svaret.
Avatar billede Spotgun Seniormester
21. december 2020 - 17:54 #1
Nej, det er en fejl på Sunhed.dk og ikke på din PC, så der er ikke andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed og prøve igen senere. Det skyldes formentlig at deres webserver er overbelastet.
Avatar billede degn Novice
21. december 2020 - 18:12 #2
Til Spotgun Mester. Tak for svaret. Det er godt at vide, at fejlen ikke er i min pc. Jeg har beskrevet fejlen til Sundhed.dk, og jeg har ligeledes skrevet til min læge, om de har fået svar og kan sende det til mig. vh Degn.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. december 2020 - 19:46 #3
529: Site is overloaded.

Som skrevet er det næppe din PC.

Det er dog altid smart at prøve med en anden web-browser. Fejl kan nemlig også skyldes "rod" i webbrowserens cache, selv om den peger på noget andet.
Avatar billede degn Novice
21. december 2020 - 20:24 #4
Til Ole_Madsen, ekspert.
    Tak for dit svar. Jeg har prøvet at lade min datter søge på sin pc, men det var med samme resultat. Jeg har skrevet til sundhed.dk og herfra har jeg fået oplyst, at jeg skulle prøve at klikke på "filtrer og sorter" i laboratoriesvar og dernæst klikke på "standard sortering" under "sortering" Det løste ikke problemet, men gav følgende meddelelse: Advarsel. Følgende laboratorier svarer ikke i øjeblikket. Patobanken, Miba. (Den danske mikrobiologidatabase). Prøv Senere.
    Dette svar har jeg sammen med Jeres svar sendt tilbage til sundhed.dk i håb om at de løser problemet. I vil høre resultatet senere. mvh  Degn.
Avatar billede degn Novice
22. december 2020 - 09:27 #5
Jeg takker Spotgun og Ole Madsen for gode råd. Jeg kan oplyse, at Sundhed.dk har fået fejl 529 til at forsvinde. De skriver nu på min sundhedsside: Advarsel - Patobanken virker ikke pt. Prøv igen senere. --Sundhed arbejder med sagen. Jeg har fået mine "negative" svar fra lægen, hvortil de var indgået. Så jeg takker de berørte og ønsker god jul.  vh Degn.