Avatar billede nu_igen Professor
21. december 2020 - 18:25 Der er 5 kommentarer

Ingen datoer på facabook notifikationer og indhold

Jeg undrer mig over at jeg på Facebook kan se , at f.eks en notifikation er et antal minutter eller timer gammel. Ligeledes kikker jeg i opslag fra den lokale Fakta, men der er ingen datoer fo oprettelse af meddelelsen. Ikke på minIpad. Er det noget jeg kan klare i indstillinger?
Ingeborg
Avatar billede Mikael Ekspert
21. december 2020 - 18:43 #1
Jeg tror, at det er en facebook "fejl" ?? Oplever det samme og en del "andet" pt. ;)
Avatar billede nu_igen Professor
21. december 2020 - 19:50 #2
Tak for svaret. Jeg har aldrig haft disse datoer på og det er ret irriterende, når FAKTA annoncerer åbningstider i julen... og de så er fra 2017.  Der må være noget jeg skal tjekke af.
Ingeborg
Avatar billede Mikael Ekspert
21. december 2020 - 19:56 #3
#2.. Jeg tror ikke at du selv kan/skal gøre noget.. Bare afvente.

Forleden sendte jeg en besked til en ven på face.
Kunne se at vennen havde set den kl. 22.30 d.1 okt. 1970 ;)
Avatar billede nu_igen Professor
22. december 2020 - 07:44 #4
Jeg ved ikke lige hvad jeg skal vente på, når der ikke har været dsto på i de sidste  5 år🤔eller så længe jeg har været på FB.
Ingeborg
Avatar billede rashun tory Novice
19. august 2022 - 15:45 #5
Forleden sendte jeg en besked til en ven på face.
https://testmyspeed.onl/