Avatar billede desist Seniormester
29. december 2020 - 13:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Placering af apps

Hej
Er det muligt, at se hvilken mappe en app er placeret i, når man søger på den?
Avatar billede INK Ekspert
29. december 2020 - 14:49 #1
Hvis du mener en App i iOS, dvs. iPad og iPhone, så er svaret nej. Du kan ikke få adgang til mappen med Apps for manuelt at slette eller andet.
Avatar billede stjans Guru
30. december 2020 - 10:31 #2
@ 1: Virker dette ikke mere ?:

https://discussions.apple.com/thread/250361458
Avatar billede INK Ekspert
30. december 2020 - 11:39 #3
#2
Jeg har måske misforstået spørgsmålet. Troede han mente mappen i styresystemet, hvor apps ligger, men er det blot ikonet på skærmen, så virker dit link måske (jeg kan ikke få det til at virke hos mig, men det kan være en fejl 40 😀)
Avatar billede stjans Guru
30. december 2020 - 11:53 #4
@3: Du kan have ret :-)

Men når man søger, så står mappenavnet ude til højre ved siden af selve app´en (såfremt det ved et tilfælde SKULLE være mig, der har forstået det rigtigt ) :-).
Avatar billede INK Ekspert
30. december 2020 - 13:48 #5
@4 Du har helt, nu kan jeg også få det til at virke 😂