Avatar billede Teknik124 Praktikant
06. januar 2021 - 23:20 Der er 4 kommentarer

Overførsler

Hejsa
Jeg er lidt i tvivl om jeg kan slette filer og downloads fra mine overførsler, uden det sletter de gemte og redigerede udgaver af filerne??
Avatar billede Anders Seniormester
06. januar 2021 - 23:35 #1
Det bliver du nød til at forklare?
Redigere du en fil som ligger i downloads så sletter du den, uanset hvad du har lavet af redigeringer. Har du gemt den et andet sted også har du den stadig der.
Apples system gemmer automatisk gamle version af samme fil hver gang du gemmer den, så du kan gå tilbage, men det kræver filen stadig ligger der.
Avatar billede Anders Seniormester
06. januar 2021 - 23:37 #2
Det bliver du nød til at forklare?
Sletter du en fil som ligger i downloads så sletter du den, uanset hvad du har lavet af redigeringer. Har du gemt den et andet sted også har du den stadig der.
Apples system gemmer automatisk gamle version af samme fil hver gang du gemmer den, så du kan gå tilbage, men det kræver filen stadig ligger der.
Avatar billede Teknik124 Praktikant
07. januar 2021 - 22:13 #3
Du ved i min menulinje, har jeg en fane (eller hvad man nu ellers kalder det) der hedder “overførsler”. Heri er der en masse gamle dokumenter jeg har overført fra nettet, men har efterhånden gemt dem i mine filer, da jeg har skulle redigere i dem. Spørgsmålet er så: Hvis jeg sletter disse overførte dokumenter fra fanen “overførsler”, bliver de redigerede versioner så også slettet? Giver det mening?
Avatar billede Anders Seniormester
07. januar 2021 - 23:24 #4
det er lidt det samme, er det der de ligger er det der du sletter dem