Avatar billede barth Professor
14. januar 2021 - 14:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Import favoritter Microsoft Edge

Jeg har den nyeste version af Internet, Microsoft  Edge. Men det lader til, at den ved sidste opdatering er ændret.
For jeg kan ikke finde ud af at  eksportere mine favoritindstillinger til en fil som jeg kan gemme.
Jeg har søgt på Google, men alle forslag siger jeg skal ind i indstillinger, og så vælge importer / eksporter. Men sådan ser mine indstillinger ikke ud: https://ibb.co/pRMzJBv
Fra da jeg gjorde sidst har jeg taget dette billede: https://ibb.co/frKGQdP
Men det hjælper mig desværre ikke nu....
Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg importerer og eksporterer i den nyeste version af Microsoft Edge?
Avatar billede hjolsen Ekspert
14. januar 2021 - 15:06 #1
Klik på favorit ikonet (stjerne med 3 streger) og derefter de 3 prikker (her skal du måske klikke 2 gange)  så kommer  import/export frem
Avatar billede barth Professor
14. januar 2021 - 15:19 #2
Hej hjolsen.

Hold da op. Tusind tak. Det virker. :)