Avatar billede tumben Novice
17. januar 2021 - 16:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Axis multikabel 5502-491

Hej

Er på jagt efter et Axis multikabel 5502-491 - til mit axis dome Camera P5514
Men jeg har ikke meget lyst til at betale en formue for det kabel, ihverttilfælde ikke lige nu, må man ( overhovedet ) spørge herinde om nogen kender til om der findes “ en slags second hand “ camera/ kabler/butik et sted hvor man ku prøve om det ku fås til en rimelig pris

Jeg skal i første omgang kun lavet et forsøg med cameraet inden jeg investerer i mikrofon osv derfor !
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. januar 2021 - 17:20 #1
Du må godt spørge om forskellige ting. Det er jeg det eksperten egentlig går ud på. Derimod er det forbudt at reklamere for egne produkter, hvilket der er nogle brugere der har svært ved at forstå, men redaktionen på eksperten er meget opmærksomme på dette, og respekt for det. Ved mistake kan man klikke på den lille trekant med udråbstegn, og skrive at man mener at der er tale om f.eks. reklame.

Jeg ved ikke hvad priser du har set kablet til men her er et  forslag:

https://www.dustin.dk/product/5010550607/acc-cable-io-audio-5m-p553x?ssel=true&gclid=EAIaIQobChMI0q2Vya2j7gIVjemyCh3BJAmUEAMYASAAEgKFiPD_BwE

Jeg har fundet et par andre også men det er i udlandet, og man kan jo ikke rigtig vide noget om det er reelle firmaer.
Avatar billede tumben Novice
18. januar 2021 - 08:07 #2
Jo tak men de priser har jeg jo også fundet - det var et forsøg på at finde et sted ... en slags “ kabel genbrug butik “  hvor man ku købe brugt - mellem 800 og 1300 kr for et kabel er for dyrt - men tak
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. januar 2021 - 10:11 #3
Jeg tror at det bliver svært for ikke at sige umuligt  at finde en genbrugsbutik der handler med brugte kabler, men prøv evt. på DBA eller Gul og Gratis.