Avatar billede andys Juniormester
18. januar 2021 - 15:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl tastatur

Hej
Efter en windowsopdatering virker tasten 1 ikke på tastaturet. Jeg har prøvet at afinstallere keyboard og geninstallere via enhedshåndtering uden held.
Det er på en bærbar Acer Nitro 5.
Nogen der har et forslag til løsning?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. januar 2021 - 16:04 #1
hent drivere på acers hjemmeside - indlæs og genstart - nogle har jo specialfunktioner på tastatur, og det kan være derfor, den ikke reagerer korrekt
https://www.acer.com/ac/da/DK/content/drivers
siderne er ca på dansk
Avatar billede andys Juniormester
20. januar 2021 - 15:14 #2
Tak for svaret. Har forsøgt at finde driver til Nitro AN515-55 derinde til keyboard/tastatur, men synes ikke noget af det passer.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. januar 2021 - 15:32 #3
det er alle drivere til alt, du skal opdatere - det kan være usb, medie eller andet, der har en funktion via tastatur-stying (fx skrue op/ned for lyd)
Avatar billede Peter Guru
21. januar 2021 - 08:33 #4
Sæt et eksternt tastatur på. Virker det?