Avatar billede Uvanga Ekspert
18. januar 2021 - 20:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"Mappen er tom" Jeg har ikke tømt mappen, så hvad er der mon sket?

Når jeg åbner en mappe på Google drev eller USB, kommer der ved nogen mapper beskeden "Mappen er tom". Jeg har ikke tømt mappen, så hvad kan det skyldes? Det er lidt fatalt når man tror oplysninger er gemt, så jeg er meget interesseret i om nogen kender problemet, og evt. har et svar 🤞
19. januar 2021 - 09:55 #1
Hej
Det sker nogen gange for mig hvis jeg er "for hurtig" - så vises filerne efter et (lidt langt) øjeblik.
Jeg har især oplevet det når jeg har tilknyttet et drev-bogstav. Efter lidt tid tager det også rigtig lang tid at gemme dokumenter fra Office. Da jeg fjernede drevbogstavet forsvandt problemerne. Nu skal jeg lige finde lidt tid til at genoprette drevene og se hvad der så sker :-)
(jeg har ikke oplevet det på USB).

Mvh
Birthe Lauridsen
Avatar billede Uvanga Ekspert
20. januar 2021 - 19:45 #2
Jeg har prøvet at gøre som du foreslår. Dog ikke umidelbart med succes. Jeg forsker lidt videre i sagen. Tak for svar 👌