Avatar billede Temco Professor
22. januar 2021 - 02:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook kan ikke åbnes

Et forsøg på at løse et problem med en e-mail adresse i min Outlook 2019, er endt helt galt. Jeg kan nu ikke engang åbne programmet. Jeg får en besked på skærmen med følgende tekst:

Microsoft Outlook kan ikke startes. Outlook-vinduet kan ikke åbnes. Mappesættet kan ikke åbnes. Der opstod en uventet fejl.

Det bliver man ikke meget klogere af. Nogen ideer til hvad jeg kan gøre for at løse det?
Avatar billede Temco Professor
22. januar 2021 - 02:37 #1
Har netop forsøgt at reparere Office i Kontrolpanel. Det lykkedes ikke. Får på ny samme meddelelse.

Er jeg virkelig nødt til at fjerne Office helt og installere på ny?
Avatar billede Temco Professor
22. januar 2021 - 03:00 #2
Ser ikke ud til geninstallation løser det. Kan se på andre sider, andre med samme problem har prøvet uden held.
Kan ikke finde nogen forklaringer med mulige løsninger jeg forstår.
Avatar billede Temco Professor
22. januar 2021 - 03:54 #3
Fik løst problemet. Kan igen åbne Outlook. Fik oven i købet, til min store overraskelse, også løst problemet fra min anden tråd. Med ikke at kunne tilføje adresse. Så alt virker nu.
Gjorde "noget" jeg fandt på en side. Er desværre helt blank. Så kan ikke fortælle hvad. Husker heller ikke siden adresse. Beklager.