Avatar billede flvig Praktikant
22. januar 2021 - 15:56 Der er 2 kommentarer

malware i google/google crome

slip af med www. teoma.eu-www.pronto. com - www smarter.com- dk. seekweb.com - dk.kompas.com - m.fl  ???  malwarebytes, spyhunter5  oa kan ikke
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. januar 2021 - 17:29 #1
Øh... - er det et spørgsmål til panelet?

Hvis det er, så prøv at beskrive din situation, hvad er problemet (muligvis noget med malware), hvordan viser det sig (hvem har fortalt hvad det er), og hvad har du prøvet for at fjerne det...
Avatar billede claes57 Ekspert
23. januar 2021 - 08:20 #2