Avatar billede Hanne H Praktikant
22. januar 2021 - 22:08 Der er 2 kommentarer

Min Macbook vil ikke starte

Min macbook starter med logoet og statusbjælken under logoet, men når bjælken har rykket sig et par cm, skifter billedet mellem to billeder, hvor det ene nok mest ligner en lukket bærbar set fra siden og det andet billede kan jeg ikke rigtig beskrive. Der er en lille grøn markering på begge billeder og en pil.
Jeg kan ikke finde nogle af disse fejlbilleder på nettet.
23. januar 2021 - 00:22 #1
har du en backup Sluk og tilslut en lader.
Tænd og hold “command-R” nede.
Klik på på “OS X Recovery”
Følg resten af guiden.
Avatar billede INK Ekspert
23. januar 2021 - 11:27 #2
Er du kommet i mål med forslaget i #1 ?

Hvis ikke så hold Alt + CMD + R nede under opstart, så gendannes styresystemet MacOS fra internettet.