Avatar billede desist Seniormester
23. januar 2021 - 10:41 Der er 6 kommentarer

Forskellige brugere/ Login

Hej
Jeg ved det er muligt, at oprette forskellige brugere på sin PC.
Jeg er interesseret i, at det oprettes på en måde så man har hver sit skrivebord. Og kun en (adm) kan styre opsætningen på pc. F,eks kontrolpanel og alt andet. Kan det lade sig gøre?
Avatar billede poko1 Ekspert
23. januar 2021 - 11:12 #1
Tryk på Windowstasten + I = Indstillinger
Vælg Konti Familie & Andre brugere
Vælg Tilføj Familiemedlem.

https://ibb.co/mczGQGc
Avatar billede desist Seniormester
23. januar 2021 - 11:41 #2
Ok, men det ser ud som om de stadig ville kunne ændre indstillinger i kontrolpanel samt styrersystem på pc
Avatar billede poko1 Ekspert
23. januar 2021 - 11:48 #3
De kan kun ændre på deres egne indstillinger
på deres egen konto!
Avatar billede desist Seniormester
23. januar 2021 - 18:48 #4
Ok. Tak for svar.
Det er måden at gøre det på?
Der findes ikke alternativer?
Avatar billede KHN Guru
23. januar 2021 - 19:59 #5
Avatar billede desist Seniormester
24. januar 2021 - 07:40 #6
Tak for alle svarene.
For at få det skåret ud i pap. Hvis jeg opretter forskellige brugerer. Er set så kun skrivebordet de nye brugere kan tilpasse, eller vil de stadig kunne gå ind i feks. Dokumenter, billeder osv som tilhører adm