Avatar billede perh Juniormester
29. januar 2021 - 14:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

software blade i katalog

Hej eksperter
Er nogen som kender et freeware program, der gør det muligt at blade rundt i en publikation, lige som supermarkedernes ugetilbudsblade??
Jeg ved ikke hvilket udtryk jeg kan bruge for at google det.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. januar 2021 - 15:08 #1
lidt som https://minetilbud.dk/tilbudsaviser/aldi/1
de er på https://ampdemo.azureedge.net/ - jeg kender ikke priser, men ikke gratis
Avatar billede perh Juniormester
29. januar 2021 - 15:19 #2
Ja, det er netop som dem på minetilbud.dk , jeg vil have det.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. januar 2021 - 15:39 #3
Avatar billede perh Juniormester
29. januar 2021 - 16:34 #4
Mange tak, jeg prøvede lige Yumpu, det ser udmærket ud, virker ok.
Nu skal jeg bare finde ud af at få vendt A5 format sider på A4 ark 90 grader fra min A4 scanner ?!
Avatar billede claes57 Ekspert
29. januar 2021 - 16:51 #5
I stifinder - højreklik på billeder, og vælg 'roter mod højre' evt venstre - og så er det klaret.
Avatar billede perh Juniormester
29. januar 2021 - 17:11 #6
Tak, det drejer sig om pdf-filer med 19  opslag, idet det er brochurer med to A5 sider trykt på vandret A4
Jeg kan importere i Photoshop og vende de enkelte sider i pdf-filen, men kan  så ikke eksportere/gemme som een samlet pdf-fil.
Avatar billede perh Juniormester
29. januar 2021 - 17:32 #7
Så fandt jeg svaret i en anden tråd her:
https://www.ilovepdf.com/desktop

Den kan alt !
Avatar billede claes57 Ekspert
29. januar 2021 - 17:34 #8
ok - hvis du kan gemme de enkelte vendte sider, så kan du samle dem bagefter - søg på 'merge pdf' - tag et løsning, der udføres lokalt, og ikke online, hvis du vil have styr på dine data.