Avatar billede mig Praktikant
31. januar 2021 - 11:30 Der er 4 kommentarer

kode husker

Hej..
ville høre om der findes en kodehusker, som kan samarbejde både med tlf ( android) og pc / web evt.
som jeg kan skrive i lige som NOTE , men hvis min tlf går ned eller lign. kunne det være rart og kunne se det et andet sted.
VH Mig
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2021 - 12:12 #1
der er mange - google password manager
fx https://nordpass.com/
den kan afprøves og køre gratis, men du får flere muligheder for 15 kr/md
win / mac / ios / android
Avatar billede mig Praktikant
31. januar 2021 - 12:29 #2
Tak, det vil jeg kigge nærmer på.
kan den logge ind "alle" steder

vh Mig
Avatar billede claes57 Ekspert
31. januar 2021 - 12:43 #3
Jeg bruger ikke selv kodehuskere, så det må du selv teste. Men firmaet har dygtige folk, de har jo også nordvpn som er meget brugt.
Avatar billede leif Seniormester
31. januar 2021 - 17:21 #4
Der er også blandt andet LastPass med apps til Android, iOS, Chrome og Edge