04. februar 2021 - 19:03 Der er 2 kommentarer

Marker ændringer

Jeg har en excelfil med en masse ark. Filen sender jeg ud til rigtig mange ift. at arkene skal kigges igennem og rettes til, hvis der skulle være nogle ændringer, kan jeg på nogen måde få farvet de celler som andre ændre i? så det er nemt at se rettelserne når arket bliver sendt retur.
Avatar billede Jan K Ekspert
04. februar 2021 - 22:31 #1
Prøv at se på Spor ændringer under Gennemse.
Avatar billede jens48 Ekspert
04. februar 2021 - 22:40 #2
https://stackoverflow.com/questions/47199430/vba-keep-changes-in-comment-box fandt jeg en makro, som lægger seneste ændring ind i en kommentar. Har afprøvet den, og den virker upåklageligt