Avatar billede trim Praktikant
22. februar 2021 - 20:07 Der er 3 kommentarer

Booking program

Hej.
Jeg er kastet ud i, at finde ud af hvilke muligheder der foreligger for at købe et færdiglavet, eller få lavet et eget program som kan håndtere følgende funktioner:

Montøren skal kunne trække opgaverne ind i en digital kalender. Opgaverne hentes fra andet software (API)
Han skal selv kunne indsætte nogle tidsintervaller, normalvis 2 timers intervaller.

Tanken er at når de er indsat, skal kunderne adviseres efter de muligheder de selv har givet: e-mail, sms, eller med snailmail (postnord)

Hovedkontoret vil gerne kunne se de enkeltes montøres kalender.

Har i noget bud på, hvordan sådan en opgave skal håndteres?

På forhånd tak😊
Avatar billede ejvindh Ekspert
23. februar 2021 - 13:00 #1
Inden I smider for mange penge i det, så kunne det måske være en ide at undersøge/overveje om Google Calendar kan det, som I ønsker, og om firmaet kunne tænke sig at gå den vej. Jeg har ikke selv erfaringer med det, men har hørt at andre bruger det til lignende formål:

https://workspace.google.com/marketplace/app/booking_calendar/415908983284
Avatar billede larsini Seniormester
27. februar 2021 - 11:51 #2
måske dette system kan klare opgaven?

https://www.supersaas.dk/
Avatar billede supertekst Ekspert
04. marts 2021 - 10:47 #3
Hej Trim

Har du fundet en løsning?
Hvis ikke -  så måske en løsning via Microsoft Office / programmering i VBA
Mvh
Peter Braagaard
www.supertekst-it.dk