Avatar billede mandarinen Praktikant
22. februar 2021 - 20:09 Der er 7 kommentarer

Gamle mails forsvundet ved opgarering af outlook

Hej,

Jeg har opdateret min outlook til seneste version. Det skulle jeg muligvis ikke have gjort.

Nu er alle mine gamle mails, som lå lokalt forsvundet. Tror jeg.

Jeg har ledt efter dem, men kan ikke finde dem. Har prøvet at søge efter .pst filer men uden held,

Jeg har en POP3 mail fra yousee, og der er ikke noget på mailserveren.

Håber at der er en der har en god ide.
Avatar billede poko1 Ekspert
22. februar 2021 - 20:34 #1
Er det Office Outlook?
Windows C:>Brugere>Dit navn>AppData>Microsoft>Outlook
ligger her!
https://ibb.co/q5qLTnL
Avatar billede INK Ekspert
22. februar 2021 - 22:25 #2
Hvilken version af Microsoft Office opgraderede du fra?
For nogle versioner ligger de som anført af poko1 (filerne kan være skjulte, så slå "vis skjulte filer" til)
Andre udgaver gemmer i en outlook folder under dokumenter.
Avatar billede mandarinen Praktikant
24. februar 2021 - 14:22 #3
Tak for jeres tips, men der er desværre ikke noget de to steder.

Jeg tror at det er en 2013 eller en 2016 der er opgraderet fra.

Er det sandsynligt at alt bare er forsvundet? 😪
Avatar billede mandarinen Praktikant
24. februar 2021 - 14:25 #4
I øvrigt: I forbindelse med opgraderingen, er alle min kladder dukket op i "kladder", men intet andet...
Avatar billede INK Ekspert
24. februar 2021 - 17:20 #5
Slettede du den gamle Officepakke inden ny installation?
Har du søgt efter både .ost og .pst ?
Er det Office 365 du har installeret?
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. februar 2021 - 16:56 #6
Hvis du har installeret en version 2016 eller en 2019, så har installationen sikkert også installeret en udgave af onedrive, hvor mappen (default) dokumenter er blevet flyttet fra din brugerprofils oprindelige "dokumenter) nu er palceret, og det er her, Outlook 2016_2019 placerer din pst-fil..
Prøv at kopierer din oprindelige pst-fil til dette bibliotek, og se så, om ikke dine gamle maiols dukker op igen.
PS. Du skal selvfølgelig ændre opsætningen, sp din gamle fil bliver standard.
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. februar 2021 - 16:58 #7
Du kan selvfølgelig også søge alle henvisninger til Default "Documents" i registreringsdabase, og her ændre den til den gamle standard.